Professionel på Smuk
Ønsker du at blive en professionel samarbejdspartner med Smukfest, eller har dit firma en forespørgsel til vores forening?

Der er noget, jeg har tænkt på!

De små ting, der er med til at gøre det hele en anelse nemmere!
Jeg vil gerne snakke sponsorat?

Vi elsker at samarbejde med brands og virksomheder, der gør festen sjovere eller nemmere for vores gæster.  Dem kalder vi for vores legekammerater, der samtidigt er de eneste, der må bruge Walther og resten af Smukfest-brandet i kommunikation og markedsføring – både udenfor og i bøgeskoven. Drømmer I om at tilføje Smukfest på listen over jeres legekammerater, så se mere længere nede på siden, eller skriv til os på info@smukfest.dk med emnefeltet ”Legekammerat”.

Kan jeg åbne en madbod?

Ansøgningsrunden for madboder til 2023 er lukket. 

Der findes 60+ forskellige steder at spise på Smukfest. De varierer fra food trucks og små nicheboder til store take-away-steder med høj kapacitet samt sid-ned-restauranter. Her skal bogstaveligt talt være noget for enhver smag. 

Hvis du bare rigtig godt kunne tænke dig at have lige netop din madbod med på Smukfest 2024, skal du inden den 31. januar 2023 sende en mail til madkoordinator, Jakob Buchbjerg, på mad@smukfest.dk. Her skal du beskrive dit koncept, angive ønsket størrelse på boden - send gerne så mange detaljer om bod og koncept som muligt. Vi modtager mange gode bud i indbakken, så vi kan desværre ikke garantere dig en plads, men du kan forvente svar senest den 1. marts 2024.

 

Handelsbod på Smukfest?

Det er aldrig til at vide, hvad man pludseligt får brug for af alverdens dimsedutter, når man går på festival, og derfor er det fantastisk, at bøgeskoven er fyldt med boder, der nærmest kan stille ethvert behov! 

Priser og regler

  • Det koster 1.750,- kr. + moms pr. facademeter for en bod, der ikke forhandler mad. (vejl. pris).
  • Det koster 1000,- kr. + moms i en fast strøm-afgift – denne afgift pålægges alle nonfood-boder. (vejl. pris).
  • Madboder, Reklamestande og humanitære boder forhandler individuelt med festivalen.
  • Alle boder betaler et depositum på 480,- kr. + moms. Dette depositum returneres efter endt nedpakning, såfremt der er ryddet tilstrækkeligt op omkring din bodplads.
  • Der skal naturligvis løbende ryddes op omkring din bod under festivalen.

Er ovennævnte ikke opfyldt, mistes depositum.

Der er ansøgningsfrist den 1. marts for handelsboder. 

Kan mit firma blive leverandør?

Når der skal holdes så stor en fest, så er der også en masse leverandører. Der er tusindvis af forskellige ting, som bliver købt ind – alt fra kulørte lamper til bordtennisgrej skal jo komme et sted fra!

Skriv til info@smukfest.dk med emnefeltet "Leverandør", hvis du gerne vil i kontakt. 

Legekammerater

Uden vores kære legekammerater fra det pulserende erhvervsliv ville Smukfest ikke være den multifacetterede fest, den er i dag. De er nemlig med til at realisere og skabe oplevelserne i skoven.

Klub Smuk

Er du og din virksomhed interesseret i at holde sommerfest for jeres hårdtarbejdende medarbejdere eller invitere kunderne på musik og antidagligdag? Så skriv til os:

Klubsmuk@smukfest.dk 

Pressen på Smukfest

Her kan du som journalist og andet mediegodtfolk finde information om akkreditering samt en festivalværktøjskasse til dig, der fortæller om og fra Smukfest.

Følg med for mere
Smukfest - All rights reserved